zondag 30 mei 2010

Het goede leventje is begonnen

Foto: De grens bij Sellingen zojuist overgestoken.

28-5:
Na een goede nachtrust was ik alweer vroeg uit de veren.Na een ontspannen ochtendje ben ik samen met Jan en Hilde op de fiets gestapt richting Duitse grens.Na een gezellig dagje heb ik net over de grens rond 15u afscheid genomen van hun.Het was nog wel een stukje fietsen en om 19.30 bereik ik de camping net voorbij Bad Zwischenahn. Met die harde rugwind was het een eitje. Gelukkig had ik onderweg al gegeten, want voordat ik de tent had staan werd ik al aangesproken door een Duits echtpaar. Ruim een half uur later snel het tentje gebouwd en na het douchen tot 22.00 uur staan lullen met een Santos-rijder, die onderweg is richting Noorwegen. Kortom: Ik ben weer onderweg en t goede leventje is weer begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten