dinsdag 22 juni 2010

Papegaaiduikers in 't vizier

Vandaag heb ik slechts 50 km gefietst. Bij de afslag de 61 op richting Safjordur. Bij de cafetaria eerst met twee Duitse motorrijders zitten praten, die beiden een Cagiva Elephant hadden. Voorzien van een Yamaha TDM blok (gelukkig heb ik de foto's nog). Even later komt Bertrand, de Franse vogelaar binnen. Effe samen een bakkie gedaan. Nu staan we samen, in het gehucht genaamd Bordeyri, op de camping vogels te spotten met zijn verrekijkers. Wie had dat ooit gedacht. Ik heb al papegaaiduikers in het vizier gehad. Ik moest vandaag wel zelf koken. Uitgerekend nu het zonder zonnetje aan 't water wel erg fris is. Morgen een afstand van 100 kilometer naar Holmavik. Ik ga er maar vanuit dat ik tegenwind heb, dan kan het ook niet tegenvallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten