dinsdag 15 juni 2010

Op walvisjacht

Vanmorgen vroeg opgestaan om met de 1e boot walvissen te spotten. Met een 'notedop' gaan we de zee op, die vandaag behoorlijk ruig is. Gezien mijn ervaringen uit het verleden op de waddenzee vrees ik het ergste. Zeeziekte blijft me gelukkig bespaard. Ik heb me gisteravond ook niet 'vol laten lopen' met bier. Misschien dat daar het verschil in zit. Het resultaat van de trip was aan de magere kant. Op grote afstand een 'mink whale' 3 sprongetjes zien maken. Te ver weg om grote indruk op mij te maken. Ik heb overwogen om vanavond weer te gaan, maar voor mijn gevoel heb ik alleen kans dat de desillussie groter gaat worden. Morgen maar weer fietsen. Dat is altijd goed.

In het webalbum IJsland zijn 4 foto's toegevoegd van mijn aankomst op IJsland.

1 opmerking:

  1. hallo bertus. ik heb even op de kaart gekeken. als je in dit tempo doorgaat moet je het binnenland nog 2x doorkruisen om de tijd tot september vol te maken. wij komen do 24/4 aan in reykjavik.25/6 zijn we in osar aan weg 711. 26/6 gaan we op weg naar myvatn. als je dus niet het binnenland induikt komen we je dus tegemoet. gr stephan en renata v/d bos

    BeantwoordenVerwijderen