zaterdag 17 juli 2010

Mijn vriend de wind en een lekke versnellingsnaaf

Gisteren niet zo'n toffe dag gehad. Ik moest een stukje over de 1 en daar was het erg druk. Bovendien was het vrijdag en dus 'alle' IJslanders waren weer op pad met hun sleurhutten.
Op de 35 richting Geysir was het niet veel beter. Mijn vriend de wind was ook weer van de partij en werd, al fietsend richting het noorden, alleen maar sterker. Als ik pauzeer ontdek ik dat mijn versnellingsnaaf weer zo lek is als een mandje. En dat is niet echt handig op gravelroads. Het trekt een hoop vuil aan.
Op de camping kom ik direct in gesprek met een ambitieuze Duitser die over een paar jaar de wereld rond wil per fiets. Door dit gesprek kwam het er even niet van om mijn dagelijkse berichtje te schrijven voor dit weblog.
Geysir is uiteraard erg toeristisch, maar voor mij niet echt interessant.

De wind waait vandaag uit dezelfde hoek als gisteren. Een sterke wind, dus het word een pittig dagje. Het is wel zonnig. Ben benieuwd of de sterke wind mijn moraal kan breken op de Kjolur-route.
Misschien vanavond geen bereik met mijn mobiel.

Oh ja, en Wim - bedankt voor je mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten