dinsdag 3 augustus 2010

Met de boot naar Vestmannaeyjar


Boven: de Skogafoss
Onder: de Gljufurarfoss

Vanmorgen was ik vroeg wakker. En daardoor tijd om bij de Skogafoss foto's te maken zonder dat er mensen op staan. De 30 km terug over de 1 had ik dus weer tegenwind, waarvan de laatste 10 km ook nog eens in de regen. Daardoor kon ik ook bij de Gljufurarfoss plaatjes schieten zonder al te veel mensen erop. Toeristen houden niet van regen.
Op het stuk naar de boot is 't gelukkig weer droog. Op Vestmannaeyjar is alles weer rustig, nadat hier het weekend een groot festival heeft plaats gevonden. Men moet nog wel een beetje rommel opruimen.
Morgenmiddag om 5 uur ga ik weer terug met de boot en dus heb ik de hele dag om hier rond te kijken. Het eiland is niet zo groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten