vrijdag 23 juli 2010

Geen plaatjes

De 23 km naar Akureyri leg ik in slechts 2 uur af. Eindelijk een beetje de gang erin. In Akureyri probeer ik foto's te mailen, maar de pc geeft alleen maat toegang tot internet. Maar ik moet toch eerst de foto's van mijn camera naar de pc transporteren. En dat gaat niet. Ik ga dat eerdaags ergens anders opnieuw proberen.
Dit weekend blijft het weer nog goed, maar maandag schijnt de wind voor mij uit de verkeerde hoek te gaan waaien. Maar gelukkig is er niets zo veranderlijk dan het weer. En dat gaat zeker op voor IJsland. Voor de rest weinig nieuws. Ik doe het rustig aan en overweeg om nog even naar Askja (actieve vulkaan in een afgelegen deel van de centrale hoogvlakte) te trappen, want ik heb nog tijd genoeg. Oh ja, volgend weekend schijnt 't 3 dagen feest te zijn op IJsland. En dit gaat volgens traditie gepaart met heel veel drank. Hoewel ik wel van een biertje houd hoop ik dat ik dan op de Sprengisandur uithang, zodat ik van die shit dan geen last heb. De maandag schijnt het ergst te zijn als iedereen weer naar huis moet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten