zaterdag 3 juli 2010

1e opdracht voltooid

Na twee dagen eindelijk weer 'ontvangst'. En weer in staat mijn berichten per sms te versturen.
Eergisteren samen met Stuart richting Breidavik gefietst. De eerste 12 km 't fjord in worden we continu van de weg geblazen. Daarna gaan we weer richting het westen en krijgen we de stormwind in de rug. Op een gegeven moment moeten we 't binnenland in en dat betekent klimmen. Maar met de wind in de rug is het niet moeilijk om een lekker tempo te vinden.
De camping in Breidavik is iets duurder. Maar wel met douche (ongeveer 2 minuten warm water). En 'gratis' internet, dwz onbeperkt voor 800 Kronen en wel je eigen computer meenemen natuurlijk. Maar de koffie is wel echt gratis.
's Avonds komen we nog in gesprek met een Amerikaan, die nog naar Latrabjarg gaat om papegaaiduikers te 'schieten'. En of we mee willen. En die uitnodiging neem ik graag aan, want ik heb een opdracht meegekregen om een foto van een papegaaiduiker te maken. Die 1e missie is geslaagd. Ik heb een paar hele mooie plaatjes van deze geinige vogel geschoten. Ik zal zo z.s.m. deze eigen foto's voor dit weblog of mijn webalbum IJsland aanleveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten