maandag 2 augustus 2010

Regen

Het regende vanmorgen pijpestelen. Dus met mijn mp3 in mijn oren tot 10 uur in mijn tentje gelegen. Toen maar eens opgestaan. Op jacht naar koffie en internet. Beide waren snel gevonden. Helaas was het niet mogelijk om foto's op te sturen.
Tegen 13.00 uur wordt 't droog en koud was het zowiezo al niet, dus drie kwartier later zit ik op de fiets. Mijn plannen heb ik al weer enigszins gewijzigd. Vandaag rij ik langs de zuidkust naar de Skogafoss (waterval). Het is weliswaar druk op de 1 maar het meeste verkeer gaat de andere kant op. Bovendien neemt de drukte snel af omdat het al laat is.
De gevolgen van de vulkaanuitbarsting zijn hier op sommige plekken goed zichtbaar. Maar omdat het geregend heeft is er van stof geen sprake. Morgen moet ik de eerste 30 km weer terug over de 1 om bij de boot naar Vestmannaeyjar te komen. Ik hoop dat de wind niet draait anders heb ik hem weer tegen.
De dag eindigt zoals ie begon. Regen. Ik hoop wel dat ze die waterval uitzetten. Het werkt nogal op mijn blaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten