zondag 1 augustus 2010

Via een omweg naar Hella

Vandaag ben ik naar Hella gefietst. Op een gegeven moment kom ik op weg 1 (de rondweg) uit. Na 9 km hou ik het voor gezien op de 1. Ik ben wel wat gewend maar fietsen op de 1 is levenslink, zodat ik besluit, via een flinke omweg, over kleinere wegen naar Hella te fietsen. Omdat ik flink wat voer voor de Sprengisadur had ingeslagen hoef ik voorlopig niet buiten de deur te eten, maar eet nu wel elke dag pasta. De drukte op de camping valt gelukkig mee. Veel IJslanders zijn al weer onderweg naar huis. Maar morgen schijnt de grootste volksverhuizing plaats te vinden. Het zal mij benieuwen, want tot nu tot klopt er niet veel van alles wat men aan mij verteld.
Ik mail waarschijnlijk morgen nog wat nieuw beeldmateriaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten