vrijdag 4 juni 2010

Jammer

Foto: Ribe

Het mysterie van de hoofdpijn is waarschijnlijk opgelost. Uit eigen onderzoek (niet wetenschappelijk) blijkt dat ik de afgelopen drie dagen twee keer bier heb gedronken. Alle drie dagen scheen de zon. Alleen op de dagen waar ik op de avond daarvoor bier gedronken had kreeg ik hoofdpijn. Waarom verbaast me dat niet. Overigens geen slecht resultaat. Voor 50 cent de hele dag 'plezier'. Vandaag een dag van klein ongemak, van net niet. Zo ging ik vanmorgen naar de wc, in mijn fietskleding, zonder te checken of het papier op was. En inderdaad. Jammer. Vanavond ging ik douchen en terwijl ik me afdroog besef ik dat ik mijn slip ben vergeten. Alweer jammer. De fietsbroek hangt inmiddels te drogen. Vandaag passeerde ik Ribe, het oudste stadje van Denemarken. Even rondgekeken in het centrum. Ik sta nu in Store Darum. Dat is nog maar 14 km voor Esbjerg, de havenplaats waar ik op de boot stap. Het is zaak om alles droog in de tassen te krijgen, want op Ijsland komt alles er pas weer uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten