zondag 20 juni 2010

Rustdag


Foto's van de vorige dag: kustweg richting Skagastrund
Toen ik na twaalf uur uit mijn tent kwam heb ik al snel besloten om hier vandaag te blijven. De dag van gisteren heeft me wel vermoeid en echt goed heb ik, vanwege de harde wind, niet geslapen. De middag heb ik doorgebracht met nuttige zaken. Scheerlijnen aan mijn tent bevestigen, hoewel de tent ook zonder al behoorlijk windvast stond. Mijn fiets 'nalopen'. Maar die doorstaat alles zeer goed, zodat het bij ketting smeren blijft. Verder foto's mailen voor de weblog. De camping loopt nu weer leeg, want het weekend is weer voorbij. De IJslanders gaan morgen weer verder proberen hun economie op poten te krijgen. Het wordt dus weer een weekje rustig op de campings. Ik ga morgen weer de strijd aan met de wind en over twee dagen duik ik de Westfjorden in. Die bestemming wordt me trouwens door de IJslanders afgeraden vanwege de steile hellingen. Maar volgens mij zijn deze relatief kort en sinds de Hellisheidi heb ik de lichtste versnelling niet meer nodig gehad.
De foto's die ik vandaag heb opgezonden staan weer in het webalbum IJsland. Foto's van o.a. Husavik en Godafoss (Waterval der Goden).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten