dinsdag 29 juni 2010

In mijn kuif gepikt

De route voert vandaag over een pasje en een hoogvlakte. En vanmiddag kon ik dan eindelijk mijn regenpak aantrekken. En toch was het een van de mooiere dagen: veel klimmen en een mooie omgeving. O.a. langs de Dynjandiwaterval. Helaas trok alles op de hoogvlakte dicht, zodat ik helaas niet veel heb gezien. Na ruim 100 km kom ik aan op de camping in Bildadalur (zonder douche). Ik tref daar Wolfgang en Antoinette, die ik gisteren heb ontmoet. Ik krijg thee met rum.
Vandaag ben ik 6 x in mijn hoofd gepikt. Door een klein soort meeuwen (noordse stern), die langs de kust zitten te broeden. Gelukkig had ik mijn muts op. Ze hebben echter wel op mijn regenjas gescheten. Het regent nog steeds en alles is nat. Ik hoop dat het weer morgen beter is, zodat ik alles kan drogen.
Ondanks de regen was het weer een mooi daggie. Beetje afzien maar weer voldaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten