zaterdag 26 juni 2010

Lekker lui in het zonnetje

Ik ben vandaag naaar Isafjordur gefietst. Een afstand van slechts 20 km. Wat in Isafjordur rondgehangen. Het was mijn bedoeling om door te fietsen naar Bolangarvik. Maar de zin ontbrak me een beetje. Bovendien voelen de benen een beetje brak en morgen moet ik een hoogvlakte over om niet door een tunnel te hoeven. Het zal waarschijnlijk een pittige klim worden, maar het zal ongetwijfeld ook weer mooie plaatjes opleveren. Ik begin overigens een beetje een luie fietser te worden, merk ik. Echt tot het uiterste ga ik niet meer. Gelukkig heb ik tijd zat, dat scheelt. Broerlief en echtgenoot zullen komende week wel in Santiago aankomen. De laatste keer dat ik iets van ze heb vernomen waren ze 100 km voor Burgos. Met een lekke band. Na een periode van veel slecht weer in Frankrijk reden ze nu ook in de zon. Ik had ze nog zo gewaarschuwd. Voor mooi weer moet je dit jaar op IJsland zijn. Zo zit ik ook vandaag weer in 't zonnetje. En uit de wind loopt de temperatuur lekker op.

Een 14-tal nieuwe foto's, vanaf 21-06 geschoten, zijn weer toegevoegd aan het webalbum IJsland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten